Advertisement

גילי כהן האח הגדול / גילי כהן פותח את הפה חדשות הבידור Youtube : צפיתי, והפייבוריט שלי היה מושיק עפיה.

גילי כהן האח הגדול / ×'ילי ×›×"ן פותח את ×"פ×" ×—×"שות ×"×'×™×"ור Youtube : צפיתי, והפייבוריט שלי היה מושיק עפיה.. גילי כהן פותח פה על האח הגדול, ומספר את כל מה שלא רצו בהפקה שתדעו, ואת כל מה שאף מתמודד לא העז לספר לפניו. בעקבות הראיון המגוחך ביום שישי אחרון של אופירה עם אייל גולן הרשת גועשת. לא פתחתי אינסטגרם אז ל'אח הגדול'? גילי כהן שהודח בשבת האחרונה מהאח הגדול פתח פה גדול נגד ההפקה ראיתם איך הודחתי מהתוכנית שי חי הגדול? המודחת הטרייה ביותר מבית האח הגדול חזרה לביתה ואנחנו היינו פשוט חייבים לארגן לה נחיתה רכה בדמות פפראצי שכונתי.

בזמן שהותם בבית, מצולמים ומוקלטים. אחד מהם הוא גילי כהן, פליט תוכנית הריאליטי 'האח הגדול' שכבר ידוע כאחד שלא שומר דברים בבטן. הוא חולם לעשות טיול חוף אל חוף בארצות הברית, אבל אין לו ויזה, אז בינתיים הוא מסתפק בלהיות נהג משאית. שבועות ספורים אחרי שהודח מהעונה השביעית של האח הגדול, נהג המשאית ואישיות הפייסבוק מחולון החליט לשתף את כולם באמת שלו, לגבי מה שקרה בבית המצולם ביותר במדינה. אתר הסדרות הגדול בישראל לצפייה ישירה.

×
×"ר×'×¢ ×"×–×" שאת×" עוש×" ×"ו×'ל×" לאירוע של ×'ילי ×›×"ן כל ×"סרטונים Facebook from lookaside.fbsbx.com
הוא אמר שיש לו הרבה דברים להגיד על בית האח הגדול ועל בפוסט הנסער גילי כהן מדבר על הבחירות הלא הוגנות של יורם זק הלא הוא האח הגדול, על כל הרעיון שבו ההפקה מעדיפה לגרום לבלאגן. עשרות רשויות וארגונים קיבלו אות הצטיינות בעידוד העלייה לארץ. בזמן שהותם בבית, מצולמים ומוקלטים. תהיו בטוחים שאספר הכל, בינתיים תהנו מהתוכנית 'שי חי הגדול'. יוצאת האח הגדול פרסמה סרטון שבו האשימה את המשטרה שזלזלה בה כשביקשה להתלונן על הסוכן שי אביטל • מפק. אחרי סדרת הסטטוסים החריפים אותם פרסם שעות לאחר הדחתו המפתיעה מהבית, שם רמז לעוקבים שלו על דברים אותם הוא רוצה לספר: גילי כהן פותח פה על האח הגדול, ומספר את כל מה שלא רצו בהפקה שתדעו, ואת כל מה שאף מתמודד לא העז לספר לפניו. שבועות ספורים אחרי שהודח מהעונה השביעית של האח הגדול, נהג המשאית ואישיות הפייסבוק מחולון החליט לשתף את כולם באמת שלו, לגבי מה שקרה בבית המצולם ביותר במדינה.

הוא מת על כדורגל ועל מזרחית, וחוש ההומור שלו הוא אחד הדברים שהכי חשובים לו.

אני לא פרייאר, בקרוב אחשוף מה באמת קרה מאחורי הקלעים אבל אחרי איום שקיבל מאנשי התוכנית הוא חזר בו ולא יחשוף סודות כפי שהבטיח. מי שלא נשאר הוא כוכב הרשת גילי כהןשפותח על אופירה ללא מחסומים בעמוד הפייסבוק ש. גילי כהן פותח פה על האח הגדול, ומספר את כל מה שלא רצו בהפקה שתדעו, ואת כל מה שאף מתמודד לא העז לספר לפניו. כוכב האח הגדול פונה באמבולנס לבית החולים. הוא אמר שיש לו הרבה דברים להגיד על בית האח הגדול ועל בפוסט הנסער גילי כהן מדבר על הבחירות הלא הוגנות של יורם זק הלא הוא האח הגדול, על כל הרעיון שבו ההפקה מעדיפה לגרום לבלאגן. האם צפית בעונות קודמות של האח הגדול? רגע אחרי ההדחה המפתיעה באח הגדול הדייר המבטיח גילי כהן שובר שתיקה ופותח פה גדול בחשבון הפייסבוק שלו: תהיו בטוחים שאספר הכל, בינתיים תהנו מהתוכנית 'שי חי הגדול'. אנו אוכלים, ישנים ונושמים את הסרטים והסדרות הכי חדשות שיש וגם קלאסיקות נוסטלגיות, אנו מספקים חדשות אקסקלוסיביות וביקורות סלבס מעמיקות, סקופים בלעדיים, ספוילרים בלעדיים וראשוניים לגבי סדרות וסרטים וכל הדברים שהכי וויראליים בכל רגע ורגע. יוצא נגד התכנית ומכפיש אותה באופן חמור. עשרות רשויות וארגונים קיבלו אות הצטיינות בעידוד העלייה לארץ. בסרטון חדש שמפרסם כהן בעמוד האוהדים שלו, הוא מפנה אצבע מאשימה במקביל לסרטון של כהן, עידו קינן מחדר 404 מפרסם בשעות האחרונות שיתוף של סטטוס של דוד ספרא בו הוא כותב: כוכבי האח הגדול התאחדו כדי לגייס תרומות.

רק אני ואתה יודעים מה קרה שם. תהיו בטוחים שאספר הכל, בינתיים תהנו מהתוכנית 'שי חי הגדול'. בעקבות הראיון המגוחך ביום שישי אחרון של אופירה עם אייל גולן הרשת גועשת. גמר הדיפת כדור ברזל נשים. המשטרה מגבה את השוטר שטיפל בפנייה של גל גברעם.

×
×"ר×'×¢ ×"×–×" שאת×" עוש×" ×"ו×'ל×" לאירוע של ×'ילי ×›×"ן כל ×"סרטונים Facebook from lookaside.fbsbx.com
בזמן שהותם בבית, מצולמים ומוקלטים. שבועות ספורים אחרי שהודח מהעונה השביעית של האח הגדול, נהג המשאית ואישיות הפייסבוק מחולון החליט לשתף את כולם באמת שלו, לגבי מה שקרה בבית המצולם ביותר במדינה. בעקבות הראיון המגוחך ביום שישי אחרון של אופירה עם אייל גולן הרשת גועשת. יוצאת האח הגדול פרסמה סרטון שבו האשימה את המשטרה שזלזלה בה כשביקשה להתלונן על הסוכן שי אביטל • מפק. הוא מת על כדורגל ועל מזרחית, וחוש ההומור שלו הוא אחד הדברים שהכי חשובים לו. גל חסימות חדש ברפובליקה העממית של צפון פייסבוק. הממשלה בפיליפינים החליטה על מגבלות בעקבות המשבר. אנו אוכלים, ישנים ונושמים את הסרטים והסדרות הכי חדשות שיש וגם קלאסיקות נוסטלגיות, אנו מספקים חדשות אקסקלוסיביות וביקורות סלבס מעמיקות, סקופים בלעדיים, ספוילרים בלעדיים וראשוניים לגבי סדרות וסרטים וכל הדברים שהכי וויראליים בכל רגע ורגע.

סוג הקריאה שמייצג כותב הטקסט הוא קריאה חתרנית ניגודית.

יוצא נגד התכנית ומכפיש אותה באופן חמור. זה קרה, גילי כהן מטנף בגדול, על האח הגדול: אחד מהם הוא גילי כהן, פליט תוכנית הריאליטי 'האח הגדול' שכבר ידוע כאחד שלא שומר דברים בבטן. אחרי שגילי כהן איים על הפקת האח הגדול שיחשוף את כל האמת על הריאליטי הוא פירסם סרטון בפייסבוק בו הוא מאשים את ההפקה שנתנה זמן מסך רק לשי חי והתערבה בהדחה שלו ויוצא אני לא פראייר, תהיו בטוחים אחשוף מה באמת קורה מאחורי הקלעים פירסם היום (חמישי) גילי כהן סרטון חדש נגד הפקת האח הגדול למה לא סימסתם לי? כולם נפרדים ממך גם לי מותר. גל חסימות חדש ברפובליקה העממית של צפון פייסבוק. כן הוא, כך היה, כל הימים. גילי כהן החל את הדברים בצורה קשה כנגד ההפקה והעומד בראשה יורם זק: הוא מת על כדורגל ועל מזרחית, וחוש ההומור שלו הוא אחד הדברים שהכי חשובים לו. אנו אוכלים, ישנים ונושמים את הסרטים והסדרות הכי חדשות שיש וגם קלאסיקות נוסטלגיות, אנו מספקים חדשות אקסקלוסיביות וביקורות סלבס מעמיקות, סקופים בלעדיים, ספוילרים בלעדיים וראשוניים לגבי סדרות וסרטים וכל הדברים שהכי וויראליים בכל רגע ורגע. שבועות ספורים אחרי שהודח מהעונה השביעית של האח הגדול, נהג המשאית ואישיות הפייסבוק מחולון החליט לשתף את כולם באמת שלו, לגבי מה שקרה בבית המצולם ביותר במדינה. רגע אחרי ההדחה המפתיעה באח הגדול הדייר המבטיח גילי כהן שובר שתיקה ופותח פה גדול בחשבון הפייסבוק שלו: העונה הבאה של האח הגדול תצא לדרך בקיץ.

גילי כהן שהודח בשבת האחרונה מהאח הגדול פתח פה גדול נגד ההפקה ראיתם איך הודחתי מהתוכנית שי חי הגדול? הוא חולם לעשות טיול חוף אל חוף בארצות הברית, אבל אין לו ויזה, אז בינתיים הוא מסתפק בלהיות נהג משאית. נדמה שלא רק אתם בשוק אלא גם המתמודד עצמו, שהחליט לפתוח פה גדול בחשבון. גילי כהן (השתתף בתכנית האח הגדול) בראיונו. גמר הדיפת כדור ברזל נשים.

תעו×
תעו×"ת ×"×–×"ות של ×'ילי ×›×"ן Mako from img.mako.co.il
יוצאת האח הגדול פרסמה סרטון שבו האשימה את המשטרה שזלזלה בה כשביקשה להתלונן על הסוכן שי אביטל • מפק. אני לא פרייאר, בקרוב אחשוף מה באמת קרה מאחורי הקלעים אבל אחרי איום שקיבל מאנשי התוכנית הוא חזר בו ולא יחשוף סודות כפי שהבטיח. רק אני ואתה יודעים מה קרה שם. היום השלישי באתלטיקה, אדוה כהן במוקדמות ריצת 3,000 מטרים מכשולים נשים. נדמה שלא רק אתם בשוק אלא גם המתמודד עצמו, שהחליט לפתוח פה גדול בחשבון. המשטרה מגבה את השוטר שטיפל בפנייה של גל גברעם. הוא מת על כדורגל ועל מזרחית, וחוש ההומור שלו הוא אחד הדברים שהכי חשובים לו. כן הוא, כך היה, כל הימים.

בקרוב בהישרדות כוכבת ריאליטי שאתם מאוד אוהבים.

בעונה זו בלט המתמודד שי חי שזכה לפופולריות גדולה מחוץ לבית והיה המועמד המוביל לזכייה אך החליט לעזוב (האח הגדול היה מוציא אותו גם בלי בקשתו עקב אלימות פיזית). כוכבי האח הגדול התאחדו כדי לגייס תרומות. כוכב האח הגדול פונה באמבולנס לבית החולים. בזמן שהותם בבית, מצולמים ומוקלטים. בסרטון חדש שמפרסם כהן בעמוד האוהדים שלו, הוא מפנה אצבע מאשימה במקביל לסרטון של כהן, עידו קינן מחדר 404 מפרסם בשעות האחרונות שיתוף של סטטוס של דוד ספרא בו הוא כותב: סוג הקריאה שמייצג כותב הטקסט הוא קריאה חתרנית ניגודית. זה קרה, גילי כהן מטנף בגדול, על האח הגדול: המשטרה מגבה את השוטר שטיפל בפנייה של גל גברעם. הוא אמר שיש לו הרבה דברים להגיד על בית האח הגדול ועל בפוסט הנסער גילי כהן מדבר על הבחירות הלא הוגנות של יורם זק הלא הוא האח הגדול, על כל הרעיון שבו ההפקה מעדיפה לגרום לבלאגן. בתוכנית נאספים מספר מתמודדים שנבחרו על ידי הפקת התוכנית ומוכנסים למרחב מגורים מרווח ומפואר, המכונה בית האח הגדול. גילי כהן פותח פה על האח הגדול, ומספר את כל מה שלא רצו בהפקה שתדעו, ואת כל מה שאף מתמודד לא העז לספר לפניו. טקסט ביקורתי על תוכנית ריאלטי. יומני החופש הגדול עונה 2 פרק 45 לצפייה ישירה.

כמות מצומצמת מאוד, כל הקודם זוכה גילי כהן. כולם נפרדים ממך גם לי מותר.

Posting Komentar

0 Komentar